Motoryzacja

Konkurencja wśród pomocy drogowych

Planując rozwinąć biznes w oparciu o pomoc drogową warto jest zastanowić się czy taka firma na lokalnym rynku jest potrzebna, czy ma konkurencję, skąd mamy zamiar czerpać klientów, w jaki sposób chcemy do potencjalnych odbiorców dotrzeć.

Przejeżdżając polskimi drogami, zwłaszcza autostradą nie sposób nie zauważyć reklam firm oferujących usługę pomoc drogowa. Bez reklamy trudno dziś funkcjonować na rynku, stąd też prowadząc firmę z usługami pomocy drogowej, czy to w zakresie napraw na drodze, pomocy assistance, czy transportu samochodów na lawecie, holowania pojazdów nie można zapomnieć, iż mamy konkurencję, co za tym idzie nasza działalność wymaga reklamy.

Konkurencyjność pomocy drogowej to przede wszystkim cena, jednak nie zawsze o cenę się rozchodzi a bezproblemowy kontakt, miła i profesjonalna obsługa i komfortowe warunki skorzystania z usługi, dyspozycyjność, nowoczesny tabor lawet i wykwalifikowany personel. Dużym atutem jest spory obszar działania i możliwość realizacji zleceń nietypowych jak chociażby transport samochodu zza granicy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *